uzupełniam zaległości

Tak postanowiłam. Zanim na nowo porwie mnie noworodkowy wir, postanowiłam sobie uzupełnić możliwie dużo luk jakie sama sobie stworzyłam ;)

Dawno, dawno temu - ze dwa miesiące już będą, zostałam nominowana przez Sylwię do nagrody Versatile Blogger Award :D 


Szalenie miłe to wyróżnienie i wcale o nim nie zapomniałam, tylko... wiadomo, codzienność :)

Zasady:
- pochwalić się Nominacją - więc chwalę się oficjalnie :)
- napisać o sobie 7 rzeczy, których o mnie nie wiecie 
- nominować 7 innych Blogerów, zapraszając tym samym ich do zabawy
- poinformować wspomnianych wyżej o Nominowaniu.

Czytając Wasze blogi zwróciłam uwagę, że większość już wzięła udział w tej zabawie, wiec pominę dwa ostatnie punkty - jeśli zaś ktoś mi umknął, niech czuje się nominowany :D



Czego o mnie nie wiecie?

1. Jestem mańkutem. Totalnym :) Jestem leworęczna, lewonożna, lewooczna ... i co tam jeszcze może być lewostronne.

2.  Gazety zawsze czytam od ostatniej strony.

3. Prawie połowę życia spędziłam w harcerstwie i szczerze uważam, że to doświadczenie w znacznej mierze ukształtowało mój sposób patrzenia na świat i ludzi.

4. Pasjami zaglądam ludziom w okna. Chętnie wychodzę na spacery wieczorami, kiedy okna mieszkań i domów są rozświetlone i zaglądam. Z jakiegoś powodu wnętrza domów w których toczy się 'inne' życie uspokajają mnie i pozwalają nabrać dystansu do własnych problemów. Nie interesuje mnie CO się dzieje za szybą - ważne że się dzieje.

5. Nie lubię cukru. Słodyczy. Ciast. Czekolada mogłaby dla mnie nie istnieć. Natomiast nie nadaję się na wegetarianina.

6. Mam zdolność totalnego zamknięcia się w sobie i odcięcia od świata w dowolnym momencie. Przychodzi moment-klik-i nie istnieję. Znikam w swoim świecie.

7. Mam szaloną pamięć. Niezauważenie zapełniam mózg ciągami cyfr. I są to nie tylko daty urodzenia i numery telefonów rodziny, przyjaciół, znajomych i nieznajomych. Odruchowo wchodzą mi w głowę również pesele, NIPy i numery kont :)

To tyle... żeby nie zdradzić za dużo ;P

Komentarze

  1. :) o Harcerstwie wiedziałam - ciekawa jestem dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  2. W głowie mi się nie mieści, ze dla kogoś mogłaby nie istnieć czekolada :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano mogłaby :) Więcej powiem...zwyczajnie nie przepadam :D

      Usuń
  3. Ale fanie było dowiedzieć się tylu fajnych rzeczy o Tobie. Ps. Też tak mam z tymi oknami:-)Identycznie:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, bo myślałam że mam zadatki na dewianta :)

      Usuń
  4. Też czytam od ostatniej strony gazety :) Niestety pamieć mam bardzo słabą.. chyba po mamusi :)
    A czekolada to moje życie :) .. i od tego życia próbuje się odzwyczaić. Do czasu gdy schudnę ile chcę :) kiedyś lubiłam patrzeć w okna ludziom, ale teraz nie mam jak, bo nie mam na przeciwko bloki, tylko las. A i zamykam się czasami jak mam czas :) Kiedyś miałam go sporo, teraz już nie za dużo.
    Pozdrawiam
    czekamynacud.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, mamy coś wspólnego :) U mnie z tym zamykaniem czas nie ma znaczenia - później najwyżej w szalonym tempie nadrabiam, ale jak przychodzi 'ten' moment, to czas się nie liczy :)

      Usuń
  5. Ale dużo nas łączy. Punkt 4 - też tak mam. Gazety też czytam od ostatniej strony , ale za to ja nie wyobrażam sobie życia bez słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite, że akurat słodycze mnie tak wyróżniają...spodziewałam się, że raczej pozostałe punkty ;)

      Usuń
  6. o ja :) uwielbiam zaglądanie w okna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I have been surfing online more than three hours as of late, but I never discovered any attention-grabbing article like
    yours. It's beautiful price sufficient for me.

    Personally, if all website owners and bloggers made good content
    as you did, the web will probably be much more useful than ever before.


    Check out my webpage; medical negligence solicitors

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.