teatrzyk domowy - odsłona pierwsza :)

Nie pisałam jeszcze o tym chyba, ale moja córa jest gwiazdą naszego domowego teatrzyku. Sama jej obecność sprawia, że przy większości spotkań gra rolę absolutnie pierwszoplanową, ale też nie da się ukryć, że rośnie nam w domu mała aktorka. W dodatku łasa na oklaski jak mało które znane mi dziecko :P Luśka ma swoje numery popisowe, które prezentuje przy wiekszych spędach ludzkich, wprawiając publikę w ekstatyczną radość :D.  Tuż po skończeniu dziesiątego miesiąca numerem jeden był "nosek". Po udowodnieniu wszystkim bliższym i dalszym krewnym, a także przyjaciołom i znajomym, że nosek posiadają, Luśka zajęła się odkrywaniem reszty twarzy. Wiemy więc już gdzie jest ucho, gdzie oko, buzia... urzeczony tłumek gapiów domaga się pokazywania każdego z elementów na dziesiątkach modeli, żywo komentując i nagradzając kolejne pokazówki salwami śmiechu - autorka zamieszania szczęśliwa :D Później nadchodzi pora powazniejszych demonstracji, kiedy to Luśka na pytanie: kochanie, gdzie masz brzusio? Z zapałem poklepuje się po brzuszku, głaszcze i ugniata z okrzykiem : O! Publika szaleje, a młoda sama sobie z zapałem bije brawo :))))) Wreszcie przychodzi moment na punkty kulminacyjne... Luśka gramoli się na kanapę...(tu powinny zagrać cyrkowe werble)...siada... i natychmiast zaczyna złazić na podłogę - dla niepoznaki głową w dół (spokojnie, to tylko taka prowokacja - chociaż zawsze działa). Gościom dech w piersiach zapiera, bo och! Zaraz spadnie! Ręce cioć i babć samoistnie wyciągają się przed siebie... i wtedy pada zaklęcie: "Polciu, najpierw nóżki!", po którym  Luśka tryumfalnie odsłania w uśmiechu wszystkie osiem zębów, dokonuje przeuroczego obrotu z zadkiem w górze, i zsuwa z kanapy. Następuje chóralne Aaaaaaaach !!!!! któremu nieodmiennie towarzyszą burzliwe oklaski. Dziecko szczerzy się szczęśliwe i natychmiast chce powtórzyć sztuczkę.... i jeszcze raz! .... i jeszcze!!! A ja? Dumna jestem strasznie :D

Komentarze

  1. Wspaniale Luśka - ćwicz występy dalej, a kto wie może zostaniesz w przyszłości znana aktorką?
    aż się uśmiechnęłam czytając jak pięknie to opisałaś, widzę Luśkę i tez bije brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka szansa bo Pola i na komplementy i na gratulacje łasa. Muszę kiedyś filmik nagrać z tych występów :P

      Usuń
  2. powodów do dumy masz bez liku.
    ta córka i takie umiejętności to wielki Wasz sukces.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasem mnie zadziwia, że taki udany kolaż genów udało nam się stworzyć :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dzięki Ci ciotko Z. :D A to dopiero pierwsza odsłona...

      Usuń
  4. to musi wyglądać niesamowicie :) rzeczywiście skora do występów, kto wie, kto wie...:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ano! Tylko z artystami to życie podobno trudne... się zobaczy :D

      Usuń
  6. Brawo, brawo - wiesz co, mój tak jeszcze nie umie pokazywać - chociaż się stara :D Zazdrościmy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się wydaje, że po prostu trafiło na podatny grunt i chyba przypadkiem wykorzystalismy jej wrodzone predyspozycje, bo innych rzeczy uczymy od miesięcy i nic :P Tak sobie wybrała - to lubię i będę robić a tamto....dajcie spokój!

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.