T.A.T.A.

    Jestem szczęściarą. Mam najwspanialszego na świecie tatę. Tatę, który wszystko potrafi i zawsze mi pomoże. Który odda wszystko, żebym była szczęśliwa. Który wysłucha, wesprze, przejedzie pół świata żeby znaleźć dla mnie to, czego bezskutecznie szukam. Który jest ze mnie dumny w momentach szczęścia i nigdy nie zostawi mnie samej kiedy świat usuwa się spod nóg. Bardzo kocham mojego tatę i kiedy pomyślę sobie jakie mam szczęście że go mam, nieodmiennie się wzruszam.
    Moja córka też jest niesamowitą szczęściarą :D Ma tatę, który zawsze ma czas i ochotę spędzać z nią czas. Dla którego jej dobro i szczęście są zawsze priorytetami. Który ma głowę pełną pomysłów na nowe wyzwania i kreatywne zabawy. Który chce ją nauczyć wszystkiego co sam potrafi i dużo, dużo więcej. Który jest zawsze, kiedy w nocy przyśni się zły sen i nawet na wpół śpiący, zawsze odpowiada na wołanie z łóżeczka. Który dba o nią bardziej niż o siebie samego i walczy o jej przyszłość jak lew. Na którego obie zawsze i wszędzie możemy liczyć. Który szanuje i kocha, no KOCHA bezwarunkowo :) Jeden jedyny. Najlepszy na świecie. Luśkowy TATUŚ. 





Komentarze

  1. taki tata to skarb.
    mój także był i jest zawsze przy mnie.
    mąż ostro pracuje by być takim ojcem dla Emilki.
    miło patrzeć na takie relacje ojca z córką, aż serce się cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :) To jedna z tych rzeczy, które sprawiają, że każdego dnia kocha się mocniej.

      Usuń
  2. Fajny Tatuś :), jakie to szczęście że nam się też taki fajny egzemplarz trafił

    OdpowiedzUsuń
  3. :) jakbym czytała o swoim Tacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wielkie szczęście... im jestem starsza tym bardziej to doceniam :D

      Usuń
    2. A ja o swoim ;) Idealnie opisałaś mojego Tatę ;) Kochany, ciepły, zrobiłby i robił wszystko dla swoich dzieci. Kocham go bardzo
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.