Odpowiadam

Kilka dni temu zostałam wyróżniona przez Sylwię i zaproszona do zabawy


Bardzo dziękuję za wyróżnienie i niniejszym postem wypełniam moją powinność :)

ZASADY
Nominacja Liebster jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".
 Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania.
 Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
 Następnie Ty nominujesz 5 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
 Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

MOJE ODPOWIEDZI

1.Czarne czy białe?  W teorii białe, w praktyce zwykle wychodzi na szaro.

2. W prawo czy w lewo?  
W lewo. Ja mańkut jestem :)

3. Szarlotka czy sernik?  Jeśli mam być szczera, najchętniej schab.

4. Dzień czy Noc?  
Noc.

5. W góry czy nad morze?  
Lubię góry ale jestem wodne zwierzę więc nad morze.

6. Kot czy pies?  
Tu mam dylemat – nie potrafię wybrać.

7. Optymista czy Pesymista?  Optymista. Nieuleczalny. Forever. Always.


8. Blondyn czy Brunet?  
W zamierzeniach był brunet. Jest szatyn... może liczę, że zciemnieje ;P


9. Dzień w SPA czy na zakupach?  
Zdecydowanie SPA.


10. Komedia czy Dramat?  
Dramaty rzadko mnie kuszą, chociaż czasem lubię popłakać dla resetu :)


11. Kino czy teatr?  
Kino. Za rzadko chodzę do teatru…


Chciałabym zaprosić do zabawy 


MOJE PYTANIA

          1.  Jesteś szczęściarą czy pechowcem?
 „        2.  Grosik do grosika” czy „niech się dzieje, ja szaleję”?
          3.  Anielsko dobra czy diablo sprytna?
          4.  Walczysz czy odchodzisz?
          5.  Jaką tajemnicę najbardziej chciałabyś zgłębić/na jakie pytanie poznać odpowiedź?
          6.  Jakie danie wybrałabyś na swój ostatni posiłek?
          7.  Twój najważniejszy zmysł?
          8.  Czynny sportowiec czy kanapowy poczytywacz?
          9.  Więc chodź, pomaluj mój świat… na żółto czy na niebiesko?
        10.  Owoce czy warzywa?
.       11.  Pogoda żeglarska czy upał-patelnia?


Komentarze

  1. Gratulacje! Bardzo ciekawych rzeczy można się dowiedzieć z tych pytań-odpowiedzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie. Jest mi miło, ale chyba nie podejmę się kontynuacji :-) Jakoś tak - nie pasuje mi to. Pozdrawiam, Ida

    OdpowiedzUsuń
  3. No prosze, tez jestem mankutem, a jak bedziesz wybierac sie do tego SPA bardzo chetnie potowarzysze ;)
    Dziekuje za wyroznienie!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mańkutem ja też jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę zaglądać ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.