Wyniki rozdawajki i mysie ogonki

Nie udało mi się wczoraj... Z pracy wyszłam, a właściwie wyczołgałam się dopiero po 19, ze zwisem ramion sięgającym kolan co najmniej  i zwyczajnie wypadło mi z głowy. Wybaczcie! Dziękuję wszystkim, którzy zostawili pod 'świątecznym' postem komentarz zgłaszając się do zabawy :P
Do rozdawajki zgłosiło się piętnaście osób , spośród których sprawny system elektroniczny wylosował jedną:


Gratuluję Niezła Żono! Prześlij mi proszę dane do przesyłki na monsoon@interia.pl a zaraz wyfrunie do Ciebie moja wiosenna niespodzianka :D

Z rzeczy bardziej przyziemnych... udało mi się skłonić Luśkę do zabiegów fryzjerskich, na co posiadam dowód :D


Komentarze

  1. O jaaaa już lecę słać daane nananaaaa ale mam szczęście!!! :D

    Widzisz? Czujesz? Moją radość? Banan od ucha do ucha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę i czuję i bardzo się cieszę :D Paczkę wysyłam w poniedziałek licząc, że Ci się spodoba i wprawi w wiosenny nastrój :P

      Usuń
  2. Gratulacje! A Lusia ma juz dlugie, sliczne wloski! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda że długie? Tylko zazwyczaj na głowie pozostaje malowniczy chochoł... nie bardzo lubi się czesać :D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. kiteczki superaste :-)))

      Usuń
    2. coraz lepiej mi wychodzą :) myślałam, że jak sama byłam dziewczynką, to mi plecenie różności na głowie w genach zostało... nic bardziej mylnego :D ale praktykuję i może niedługo pochwalę się bardziej kunsztownym fryzem.

      Usuń
  4. aaa jakie kapitalne kitki :-))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.