Mija :)


Nieodwracalnie i niezaprzeczalnie. Ważny był. Pełen niespodzianek i spełnionych obietnic. A także tych niespełnionych... nieważne. Nie lubię podsumowań - co się nie spełniło ma czas w nadchodzącym roku. Całe mnóstwo świeżego, czekającego na wykorzystanie czasu. Zupełnie świadomie zamykam więc drzwi i całą sobą wchodzę w Nowy Rok.

źródło


Zastanawiam się nad manifestem Noworocznym. Tyle bym chciała od tego roku - spełnionych marzeń, wyśnionych snów, zrealizowanych planów, słusznych założeń, wiekopomnych chwil... jednak przede wszystkim mam plan. Będę żyć lepiej - robić to co kocham i cieszyć się chwilami, które rozgrzewają moje serce. Rozsiewać radość zamiast malkontenctwa. Akceptować siebie i tych, których kocham. Nie szukać dziury w całym. Tak. Jestem gotowa :D

Komentarze

  1. I tego wszystkiego Ci życzę:)
    I mam nadzieję, że uda nam się spotkać w tym 2014 roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie :) Dopisane do listy noworocznych życzeń :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję - na pewno będzie, innej myśli nie dopuszczam :)

      Usuń
  3. Aaaale piękne postanowienia!:O
    Oby WSZYSTKO się spełniło!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę by Ci się spełniło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia tych pięknych marzeń Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki dzięki... teraz już nie mają wyjścia, rok się zaczął, niech się biora do roboty i spełniają :D

      Usuń
  6. Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku !:)
    Będę tu do ciebie częściej zaglądać, miło tu :)
    Zapraszam do mnie
    http://wiolka44.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      Dziękuję za odwiedziny i zapraszam na dłużej :D

      Usuń
  7. Dziękujemy bardzo i wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry manifest. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.