...

... niech mnie ktoś przytuli...

Komentarze

  1. ja przytulam :* i Synu mój też przesyła "tuli tuli"

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki... rzeczywistość wskazuje nieubłaganie, że im cieplejsze tym bardziej się przydadzą :)

      Usuń
  3. Ojjjj...I ja tulę ciepło...Co się dzieje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ból istnienia miałam... taki generalny:) Do tego Luśka żołądkową wirusówkę, paskudna rozmowa z szefową i kilka innych nieciekawych newsów. Heh...

      Usuń
  4. Oj, dzięki :) Dobrze, że na kogoś zawsze można liczyć. Wstałam dziś rano licząc, że oto mój świat zacznie się od czystej karty... ale to się chyba nie da w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Mija :)

Nocnikowe love i 38 tydzień

Dziesięć rzeczy, których chciałabym nauczyć moje dzieci.